تغییرفصل،تغییر دکوراسیون

تغییرات در فصل بهار

urlg

با آغاز فصل جدید درباره ی کفپوش ها تجدیدنظر کنید، می‌توانید دمای متعادلی را برای هوای اتاق فراهم کنید. چرا که بسیاری از کفپوش‌ها تنها در فصل سرد مورد نیاز است و در فصول گرم استفاده نمی‌شود. می‌توانید بسیاری از کفپوش‌ها را جمع آوری کنید و به جای آنها از کفپوش‌های نازک که به رنگ روشن است، استفاده کنید.

تغییر چیدمان مبلمان
اگر مبلمان خانه‌تان به گونه‌ای چیده شده است که اطراف شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید؛ برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که رو به منظره حیاط باشد یا پشت به شومینه. اگر فضای کافی برای این کار ندارید، بهتر است شومینه را تمیز کنید و داخل آن گل‌ قرار دهید.

فضای بیرونی را به داخل خانه دعوت کنید
بهتر است در فصل بهار، گل‌های خشک مخملی را برای فصل زمستان جمع کرده و گل‌های تازه را جایگزین آنها کنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به انسان منتقل می‌کند.

اضافه کردن گل‌ها و گیاهان به دکور خانه باعث افزایش روحیه اعضای خانواده و ایجاد حس نشاط و شادمانی در فضای داخلی منزل می‌شود.

تجدید نظر در چیدمان وسایل تزئینی
با به پایان رسیدن فصل زمستان و شروع فصل بهار، بهتر است در نوع چیدمان وسایل تزئینی هم تغییری ایجاد کنید و بسیاری از آنها را که تنها مخصوص فصل زمستان است، در داخل کمد‌ها انبار کنید.

به هنگام چیدمان دوباره وسایل تزئینی بهتر است از وسایلی که رنگ روشن دارند و کریستالی هستند استفاده کنید و از رنگ‌های تیره اجتناب کنید. استفاده از رنگ‌های شاد و تند در این فصل، حال و هوای دیگری را به خانه منتقل می‌کند .

امتیاز شما به این مطلب

دکمه بازگشت به بالا